KryChey

Alla inlägg under november 2011

aj?

Av Jennifer Bergström - 28 november 2011 17:00

 



jahapp.. då var det gjort :D det gjorde fan inte så jävla ont, Bara när han satte i staven! är sjukt svullen!

äär nöjd iaf :D

Av Jennifer Bergström - 6 november 2011 16:37

Gomorrn eller ska jag säga godmiddag?

ajja helgen har vart helt okej faktiskt i fredags så varte stan mä bumbi&co de va nice, oså träffade ja på Patrik de va lite kul o se han faktiskt... och igår så gjorde ja lite allt möjligt det sluta iaf med att bumbi va så full så att ja fick ta han hem te mig och så!  haha fick ju reda på massa som inte skulle ha sagt när han va nykter iaf!  o nu sitter ja o pluggar till hkk provet imorrn trevligt trvligt? fast så vare ju inte!

nu ska jag väl skicka in lite bilder på framkallning som ja redigerat osv så jag kan göra tavlor av och ge som julklappar kanon!




 


en av fotona som blir en tavla riktigt jävla nöjd!

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards