KryChey

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Bergström - 24 december 2012 21:09

God Jul:) känns as bra det här, har fått massor med bra julklppar!!
Har fått en surfplatta,ansiktskrämer,lotion,bodybutter,deo,dus
chgel,pyamas,mjukisbyxor,tofflor,presentkort,ett hänghjärta,choklad,underställ,springbyxor,en marlyn monroe skål,2 parfymer!:* och lite så!:) och senare kommer älskling hito byter julklappar så får se vad som ges o fås^^) nu ska jag fortstta pilla på min surfplatta pöss;**

Av Jennifer Bergström - 23 december 2012 16:29

hallåhallå, just nu sitter jag hemma hos älskling o kollar på skärgårdsdoktorn o vi har precis ätit mat skinkstek,potatis, kantarellsås o grönsaker! As gött! O idag äre ju 4 advent! :* åå imorrn julafton!!!:D igår så va vi ute o åkte i skogen med maallan,freddan,sonkan,joppe,stefan,lovisa,hammar,
emma o bebis :-* osen avslutade vi allt med fika hos stefan :) bloggar mer sen

Av Jennifer Bergström - 19 december 2012 08:36

godmorron, sov så jävla dåligt inatt... Så är as trött men endå as pigg! Iaf... Nu sitter jag på bussen på väg te skolan, näst sista dagen i skolan FAN så sköööönt! Har bara vanliga lektioner idag oså slutar jag 13.45 ist för 14.30 Osen ska ja te wear it med mamma för att kolla på en nyårsklänning! :* osen ska hon släppa av mig vid almbyplan oså åker jag med min bebis hem o hjälper honom att slå in julklappar! Blir as gött :* men ska fortsätta lyssna på musik nu så bloggar sen pösssss:*

Av Jennifer Bergström - 18 december 2012 21:08

Godkväll, idag så har vaknade jag 10:) oseb drog te skolan o hade matte och engelska oså slutade vi lite tidigare än vi skulle pga att vi kollade på film (teenwolf) den var iof en serie men den var grym iaf:) osen åkte jag hem och käkade fiskbullar o ris :) sen vid 6 kom min bebis hit och vi kollade på plane jane osen fick han lite mat, sen så klippte jag honom och det vart as bra ;) nöjdchey här! :** sen när mamma o pappa kom hem så drog vi te oden o träffa joppe o hammarström onu ligger vi här i sängen o kollar på morden i sandhamn:* och de gjorde vi igår kväl också hemma hos joppe med älskling o stefan o joppe:) oså bjöd han på chips,dipp & ostbågar! Trevligt trevligt! Nu har jag inte tid att blogga längre för måste se klart nu pösspöss :**

Av Jennifer Bergström - 17 december 2012 17:28

  Hellluuuuuu, har ändrat lite på bloggen pga att svart är SÅ jävla trist.... och jag ä inte nöjd nu heller... men vafan kräsen får ja la nt va nu haha :*  haha men iaf idag så har ja vart i skolan för första gången på 5 veckor, riktigt skönt faktiskt att träffa alla igen! och dan gick rätt fort faktiskt, hade bara lite info&genomgång på morgonen och sen rast till 14.40 typ :P oså käkade jag, jessica&elin på Sigon elle hure stavas.. :o osen så hade vi psyk med per! haha alltså han är ju för rolig.... osen slutade vi kvart över 2! :) odå gick ja upp till krämaren där joppe o Älskling väntade osen tog vi bussen till mellösa där älsklings o min traktor stog oså skjutsade dom hem mig oså nu har jag precis käkat kyckling paj och sallad som morsan gjort! as göttttt! :* onu väntar jag på att min bebis ska höra av sig så att han ska komma hit! :*  

vet nt riktigt mer vad jag ska skriva.. men kan la ta o berätta lite om vad ja gjorde i helgen

på fredagen så praktiserade jag från 7.00-12.10 oså fick jag ett paket med choklad eftersom det var sista dagen, och dom fick sockerkaka (A) haha osen så kom min bebis och hämtade mig oså åkte vi hem till mig oså packade jag min bag, oså flyttade jag till honom över helgen, osen på kvällen där så åkte vi runt lite osen åkte vi hem till danne en stund osen ut igen!:) osen så gick vi o la oss o kolla på hajen 3 men jag somnade som vanligt! och på lördagen gick vi upp halv 10 osen åkte vi till marieberg o köpte julklappar o lite sånt! osen när vi kom hem så käkade vi lite fil o flingor! osen åkte vi ner till oden o träffa joppe, albin, sonkan, hammar o philip osen åkte vi runt o lite så osen när vi åkte i skogen så först körde robin av! och då åkte vi med hammarström och hämtade han nånting som kom med traktorn o hjälpte honom upp! osen så nåra timmar senare så åkte vi i skogarna uppe i asker/kilsmo oså körde hammar av rätt rejält så de tog nåra timmar o få upp dom där ifrån haha! osen så åkte vi ner till oden o va där en stund och sen så åkte vi hem till daniel odå somnade jag odom andra satt o snacka! :) oså igår så tog vi det bara lungt o lagade mat och poppa popcorn o kolla på skärgårdsdoktorn! :) oså inatt så sov vi hemma hos mig! men nu ska jag kolla lite på tv skriver mer senare sen pössspösss :****

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards