KryChey

Alla inlägg under december 2011

Av Jennifer Bergström - 30 december 2011 20:19

godkväll!

det har vart riktig dålig uppdatering på bloggen nu på ett tag! men har haft lite annat för mig hihihi;)

men ajja ä hemma hos den finaste mä bumbi o dom byggde typ ihopp massa raketer o shiiet! haha kuligt värre..?

i veckan har ja typ bah vart mä bumbi o älskling, osen lite mä julia o jimmy.

vad som händer sen vet ja nt riktigt men bara ja får vara med Jesper så är allt awsome!

fårla se om ja bloggar någe mer iår! annars hörs vi ju nästa år (A) harre gött, Gott Nytt År ;) PÖSSPÖSS;*

Av Jennifer Bergström - 27 december 2011 08:11

Godmorrn, gick upp kl 7 för att duscha! för bussen te stan går halv 11^^ o nu tkr säkert många att ja är störd för ja går upp så tidigt? haha de ä så här att ja har saker att göra exakta tider så måste gå upp sju för att hinna med det jag ska, och det som är att göras är:

7.00 duscha

7.30 klä på mig lite av kläderna & sitta vid datan!

8.00 datorn

8.30 klä på mig

9.00 blåsa & platta håret, sminka mig 

10.00 gå o fylla på busskortet

haha massa mä tid, men är man seg så är man! ;$

ajja iaf idag blirre ju marieberg med dom bästa! :D 

ska la köpa lite kläder, osen en sak te min lille pöjk! 

osen någe te juliao:* 

kryttttttttt! 

hörs la sen elle någe PÖSSPÖSS;**

 

Av Jennifer Bergström - 27 december 2011 01:10

tjänna, igår kväll så hände nt så mkt utan ja&bumbi chilla mäst, idag ska ja te marieberg mäÄlskling,bumbi, julia&Moa och jimmy tror jag :P krytttttt som fääään! 

ajja nu ska jag iaf sova ska upp kl 7... ;o

jag har seriöst den finaste killen av alla! så himla underbar är han! <3 

gonatt pösspösss ;* 

Av Jennifer Bergström - 26 december 2011 13:35

godag godag? 

glömde blogga igår kväll, men ajja skitsamma! 

igår så typ efter jag hade kommit hem oså från mormor så typ kom bumbi o vi gjorde nt så mkt, osen vare ju tänkt att vi sklle hämta den finaste men så varte inte så Kim skjutsa hit honom från Asker på moppen ;s hah

osen typ drog vi in o typ satt o snacka! osen så fick bumbi nån ide att vi skulle skita i örebro o dra te Katrineholm ist, så vi gjorde det fast först drog vi te vingåker en sväng osen typ ut mitt ute i ingenstans, för där bodde moa:) treevligt trevligt!

osen drog vi te donken i katrineholm för dom skulle käka! oså varte strömavbrott så de va svart överallt typ ;S läskigt värre? ajja osen drog vi tbx te vingåker o tanka, osen rörde vi oss hemmåt, oo jävlar va de blåste, det va ju as mycke trän som hade blåst ner på vägen osen massa grenar o shiiiet, osne kom vi hem runt halv 2 eller någe sånt, så ja&älskling gick typ o la oss direkt fast vi somna inte förens typ halv 4 eller någe sånt:)

vi vakna runt kvart över 12 iaf sen så typ drog älskling för en stund sen:/ saknar honom redan! 

nu ska jag iaf klä på mig lite kläder osen ringa julia :* 

pösspöss;*

 

Av Jennifer Bergström - 25 december 2011 19:00

hej, det har vart dålig uppdatering både idag och igår..!

ajja skitsamma!

har precis kommit hem från mormor! gick mä Rille hem!

annars har jag vart mä älskling hela dan! oså bumbi en stund! :)

trevligt!

o snart kommer bumbi hit hoppas jag iaf! :)

krytt som fääään! oså ska vi väl åka o hämta finaste i Asker! :)

osen får vi väl se vad vi hittar på, bloggar lite senare eller någe!

pösspöss;*


 

Av Jennifer Bergström - 25 december 2011 01:32

tjatja!  höhö Julaftonen vart riktigt jävla bra! 

fick typ allt jag önskade mig! förutom en dator.. men de får jag nog endå kke om jag är snäll! 

höhö.. ajja riktigt trevligt hos mormor hade vi! 

osen kom ju Älskling:D det gjorde dagen mktmktmkt bättre!

osen åkte vi te kim&sara :) 

och nu typ sitter jag o lyssnar på när bumbi & han snackar..^^ 

kryyyyaaaa kiiiillllaaaar (Y) 

PÖSSPÖSSPÖSSPÖSS;* hörs imorrn oså kmr även lite bilder från idag! 

 

Av Jennifer Bergström - 24 december 2011 10:20

hahaha vet att det är jul men det fickl bli en gammal påskbild på mig, Wille&Rille!

ajja.. Richard & William äe ju fan Djävulens undervärk haha imorse när vi käka frulle så åt vi gröt oså fick ja nöten o lixom jag visste att den låg i min gröt osen skulle ja hämta kanel oså hör ja william säger jag hitta nöten ;o

odå ja bah men den låg ju i min gröt oså skyllde dom på varann.. så william fick min önskan :(

fast har ju redan allt jag önksar mig. har världens finaste&underbaraste kille! och underbara vänner! kan det vara bättre? :p knappast :*

ha en riktigt jävla god jul!   

Av Jennifer Bergström - 24 december 2011 08:44

Godmorrn, har precis duschat! 

imorde så blev ja väkt av rille o han sjung "jag må hon leva" så jag trodde ju att jag fyllde år... ;o

haha men ajja! jävlar va facebook vart spammat inatt med "God Jul" (Y) 

nu på morronen fick ja paket i julstrumpan, fick en film & godis, men är fortfarande allergisk så får väl slå in det o det det till min "kära" bror ;) måste ju vara snäll iblaannn!! 

och juste.. seriöst va ja blir typ irreterad nä mamma&pappa frågar va ja fick i strumpan.. för jag vet ju att dom redan vet! eftersom de va dom som la paketen där! ;s 

ajja, bloggar la lite sen innan jag drar te mormor&morfar! PÖSSPÖSS;***

 

Ovido - Quiz & Flashcards