KryChey

Alla inlägg under september 2012

Av Jennifer Bergström - 29 september 2012 15:45

godag! Idag så vaknade jag upp brevid min älskling osen så gick vi upp o käka mackor o pankakor! :* osen så lämnade han mig:( så ja fick städa ist för han skulle fixa mä sin traktor! Så ja har städat o städat men är endå inte klar usch o fy! Osen så kom mormor o morfar på besök o gratta oss för mina bröder har namnsdag idag o jag har på måndag! Onu ska ja nog fortsätta o städa så mamma kan få måla klart snart! O ikväll så ska jag o älskling hem till marlie o freddan o kolla på film o lite så! Vi skulle egentligen ha bowlat men det var svindyrt så blir myskväll ist! O de ä alltid lika kul! :*

Av Jennifer Bergström - 28 september 2012 12:58

Tjoosan! Bloggade inge mera igår kväll för min kära älskling kom, det va mysigt! Osen så åkte han hem odå gick ja o la mig o smsade med trevligt folk! Onu sitter ja i klassrummet med Elin & Jessica o bara chillar o väntar på att vi ska börja! Har bah en lektion kvar, hälsopedagogik elle vare heter oså avslutas den med massage 20 över 2 osen ska ja hem o städa tror jag! Endå inge vetrigare för mig just då iaf, vad jag vet nu men bloggar säkert mer sen pösspösss;*

Av Jennifer Bergström - 27 september 2012 17:15

hejhej, var ett tag sen jag blogga men bättre sent än aldrig eller va brukar man säga ? hah! sitter iaf o tare lungt i sängen o kollar på Andra avenyn! o har precis käkat nudlar så nu ska fortsätta kolla på de! idag så har jag inte gjort så mkt förutom att vara i skolan typ! imorse så tog ja lite sovmorron te halv 7 oså gick ja upp o duschade o klädde på mig osen väckte jag älsklingen, osen skjutsa han mig till bussen osen så drog ja till den värdelösa skolan... hatar den verkligen de finns inge bra med den! elle jo klassen är ju as bra men inge annat lixom! har ju inte direkt gjort ett bra val.. skulle bytt! men har gjort en insändare i tidningen om allt som ä dåligt så att föreldrar o vuxna får se hur fan de ä att gå i skolan i dagensläge... haha det är så patetiskt! ajja skitsamma! nu ska ja nog fortsätta kolla på andra avenyn! osen ska ja la försöka se om min kära pöjk vill komma o ge mig en puss när han ä klar me de han gör nu!! (A) 

bloggar nog kanske senare om ja kommer ihåg! pösspöss :*   

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards