KryChey

Alla inlägg under november 2012

Av Jennifer Bergström - 28 november 2012 18:21

tjatjaaa, sitter nu på bussen efter att ha varit i den fina staden örebro o handlat lite julklappar o presentförpackningar! Och jag hitta lite granna tack vare att mallan var med o hjälpte till! Men min budget hatar jag... Eftersom jag vill ju ge alla jätte dyra saker men har bah 1700:- att handla för så de blir väl typ 300 per person! De duger la de med! Idag så har jag vart pp askenäs o praktiserat! Slutade kl 1 aaaasss skööönt! O så äre bah imorrn kvar då slutar jag kl 3 osen på freda,lörda, sönda ä ja ledig! :D
Men nästa vecka blir hård... Ledig 1 dag på 7! :/
Ajja nu ska jag iaf hem till min prins! :* pösss

Av Jennifer Bergström - 11 november 2012 10:22

- Godmorron!
Nu vare ett tag sen jag bloggade, och det ärla för att jag inte hinner eller orkar! Men egentligen så äre för att jag inte kommer ihåg :$ men ajja nu äre ju så att det är farsdag idah! Imorse kl.8 så kom mamma o väckte mig för att gå upp o fira pappa oså käkade vi gemensam frukost som vi aldrig gör! Oså nu ligger jag i min stora gosiga säng o kollar på disney! Men ska snart gå o borsta tänderna så att vi kan åka till mormor&morfar oxh fika! :)
Pappa bjuder på en bild :*

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards