KryChey

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

sjuk, sjukare, sjukast

Av Jennifer Bergström - 28 januari 2013 11:48

Hallå hallå, jag har typ inte bloggat på hela helgen för har vart dålig och inte orkat! Men iff.... jag ä hemma från skolan idag , skaa till vc kl 2. Osen så får ja se hure blir om jag ska till skolan.imorrn eller ej! Vill verkligen inte missa actic ;( igår så åkte jag o daniel runt o kolla lite osen åkte vi ner till isen o kollde lite! Osen kollade vi på film oså! Men bloggar mer sen pusss pusssss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Bergström - 20 februari 2013 10:38

heellooowww, alltså jag funderar starkt på att ta bort denna blogg för att jag kommer endå aldrig ihåg att blogga...:s  men iaf shit the same! i fredas så hade vi en aasss mysig dag i skolan, vi började klockan 9 med att kolla på en film i biosalen p...

Av Jennifer Bergström - 31 januari 2013 16:58

helluu, sitter på bussen påväg hem från stan, slutade klockan.2 idag så jag,alexandra,elin o rehina drog o simmade :) as skönt! osen.bubblade vi typ 2 ggr! onu så ska jag till mitt hjärta! vi ska fira våran 7 månaders dag idag! :D osen ska ja hem o ...

Av Jennifer Bergström - 29 januari 2013 20:09

Hallå hallå, igår så var jag ju på vc o kollade mina öron och det visade sig att vara nån bucknad sak på trömhinnan! Men jag fick antibiotika mot de!:) så fick bli skolan idag! Och som tur var engelska läraren sjuk i gårbså jag missade aldrig filmen ...

Av Jennifer Bergström - 26 januari 2013 11:38


hejhej, vad gör du? nej jag gör ingenting jag väntar på daniel:) näääärråå jag har jätttee tråkit! jag ska egentligen städa mitt rum men vafan ? jag orkar! - jennifer det är bara en ursäkt!  okej ja det är en ursäkt men jag är faktiskt sjuk jag är fö...

Ovido - Quiz & Flashcards