KryChey

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

varje dag är en utmaning.

Av Jennifer Bergström - 15 januari 2013 16:31

Godmorron, godmiddag, godkväll eller vad man säger?!? Sitter iaf på bussen på väg hem, aassss skönt att slippa skolan!! Orkar verkeligen inte att vara där! Varje dag är en utmaning, nya klagomål varjedag men inget som någon gör nåt åt! Men iaf... Livet är hårt! Nu ska jag iaf hem oså gå ut o gå med morsan om hon fortfarande vill!?! Osen ska jag städa mitt rum osen göra fruktsallad o lägga mig i sängen och kolla på film, utan minn hjärta tyvärr! För han är på körskolan på teorikurs tror jag! Men ajja får väl klara mig utan honom ikv! :/ det är så svårt att vara ifrån honom eftersom vi varigt med varan varje dag i över ett halvår! Så det är lite jobbigt att vara ifrån varandra! Men sånt ä livet man måste vara ifrån den man älskar ibland! :* bloggar mer när jag kommer hem! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Bergström - 20 februari 2013 10:38

heellooowww, alltså jag funderar starkt på att ta bort denna blogg för att jag kommer endå aldrig ihåg att blogga...:s  men iaf shit the same! i fredas så hade vi en aasss mysig dag i skolan, vi började klockan 9 med att kolla på en film i biosalen p...

Av Jennifer Bergström - 31 januari 2013 16:58

helluu, sitter på bussen påväg hem från stan, slutade klockan.2 idag så jag,alexandra,elin o rehina drog o simmade :) as skönt! osen.bubblade vi typ 2 ggr! onu så ska jag till mitt hjärta! vi ska fira våran 7 månaders dag idag! :D osen ska ja hem o ...

Av Jennifer Bergström - 29 januari 2013 20:09

Hallå hallå, igår så var jag ju på vc o kollade mina öron och det visade sig att vara nån bucknad sak på trömhinnan! Men jag fick antibiotika mot de!:) så fick bli skolan idag! Och som tur var engelska läraren sjuk i gårbså jag missade aldrig filmen ...

Av Jennifer Bergström - 28 januari 2013 11:48

Hallå hallå, jag har typ inte bloggat på hela helgen för har vart dålig och inte orkat! Men iff.... jag ä hemma från skolan idag , skaa till vc kl 2. Osen så får ja se hure blir om jag ska till skolan.imorrn eller ej! Vill verkligen inte missa actic...

Ovido - Quiz & Flashcards