KryChey

Alla inlägg under juli 2012

Av Jennifer Bergström - 10 juli 2012 22:45

häääy, just nu så har älsklingen precis åkt härifrån! :/ saknar honom redan! men vi ses nog snart igen! :) idag så har jag jobbat! osen så efter ja jobbat så åkte ja te mormor o åt mat osen när ja kom hem så stog det 3pöjkar utanför min dörrr o väntade.. Bumbi, oskar&jonte:) osen så kom älsklingen oså medans dom spela kort duschade jag! oså.. osen så satt vi på altanen o snacka osen drog alla utom älsklingen! så han o jag gick in o la oss o bara möös! osen så skulle bumbi komma tbx men de gjorde han nt förens älsk åkte! osen nu så ska jag borsta tänderna o krypa ner i sängen o sova lite! pöss&gonattt:*

Av Jennifer Bergström - 8 juli 2012 15:14

tjänare, just nu ligger jag i mammas o pappas säng o bara tart lungt! igår så vid typ 12 så gick ja te macken oså satt ja där ett tag o väntade på ebba kim bumbi, slajjan, lovisa,marre o stefan, o älskling! osen så stog vi där ett tag o drog senare mot oden o va där o bah chillade haha men de va fan riktigt kul iaf!
o eftersom mina föreldrar ä på husvagnssemester så ska ja dra te mormor o käka! oså börjar ja ju jobba imorrn på askenäs! :)
bloggar nog mer sen pösspöss!

Av Jennifer Bergström - 7 juli 2012 12:05

hellu! tänkte att de kke var dags att slå till med ett inlägg, eftersom det var ett tag sedan! jag får skylla på att jag har haft annat för mig;) haha men iaf! kan ju ta o berätta vad jah gjort den senaste veckan!
Måndag: i måndas så var ja i oden med john,oskar,ebba,lollo o kim! osen vid 9 så hämtade bumbi&moa mig i oden osen skjutsa hennes föreldrar oss till hampe! och där äre ju hampeveckan så vi åkte ditt o kolla läget lite och träffa älsklingen!

Tisdag: så var ja familjen o ebba till gränna å köpte polkagrisar oså va vi där nåra timmar! osen så släppte vi av ebba o ja åkte hem o böt om osen så åkte ja o bumbi te oden odär va ebba kim jarmo schiller joppe vollert o kevin, osen så åkte vi te hampe igen! ;-)

onsdag: va i stan med bumbi osen tog vi bussen tr hampe o träffade älskling o sonkan! Osen så skjutsa älskling hrm oss!

torsdag: så åkte ja&ebba te power meet!
osen när vi kom hem så fick ja besök av mitt hjärta och dennis! <3

Fredag: va barnvakt oså till 10 i 11 osen så åkte vi te stan o käka på dobken! med bumbi o mackan!

Lördag: idag så har ja väl inge planerat än så länge!


lite bilder från veckan!

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards