KryChey

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer Bergström - 20 maj 2012 16:59

tjäänare, sitter här och har typ precis kommit hem har vart o skjutsat rille, osen handlat! o nu lysnnar jag på lite taggande musik! alltså jag vet nt hur många cadillacs ja har sätt sen jag kom hem alltså seriöst Blir så jävla avis!!!!!!!

iaf, igår så skulle ja o eBBa te kholm jue, men så varte nt så jag drog hem för hade endel att tänka på! så åkte hem och kollade på fotBoll mä wal-E! det var rätt skönt att vara hemma endå men hade gärna åkt! :* men ajja... och imorrn så äre skola som vanligt då + nationellt prov! inte kul.. osen iaf så slutar ja ju tidigt! 

Bloggar nog om någe kul lite senare för just nu vet ja nt va ja ska skriva! men ajja!!!


DETTA ÄR PORRR!!!!

             

Av Jennifer Bergström - 19 maj 2012 12:12

Blir så jävla arg på att du ska komma efter 2 jävla månader och Be om ursäkt för jag menar, jag känner fan ingenting för dig längre... och det du inte fattar är att det redan är försent! du hade en chans men du valde att nt ta den! så nu är det fan försent du får fan Börja tänka i tid lille vän! seriöst Blir så arg på sånthära och sen när ja Blir kallad älskling av dig då typ sprängs jag av ilska för jag är inte din jävla älskling längre eller BBy,sötnos,honey o allt det dära... du kan inte ens kalla mig DIN längre! för jag har gått vidare! och så Bra som jag mår nu, har jag inte mått på 2 månader jag mår så jävla BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av Jennifer Bergström - 19 maj 2012 00:27

tjänare fan,  har typ nyss kommit hem från örebro har vart mä ebba, alex & Julia! :* har typ haft damp hela dagen känns det som men det beror nog på att ja knappt sov inatt o nt ätit på hela dagen typ! så ä ganska trött! vaknade av att Rille basade så hela min säng vibrera! haha men iaf nu ska ja passa på att sova när han nt ä hemma! :* och imorrn så ska ja ju träffa ebba igen! gaah va ja saknat hon o julia!!!!!!!!! kom ju hem inatt från Spanien! klassresan har fan vart så jävla bra! kommer ju nt att glömma den i första hand iaf! ska la lägga upp lite bilder där ifrån men göre nog imorrn isf! :) 

Godnatt bloggar imorrn mä pösss :*
     

Av Jennifer Bergström - 11 maj 2012 20:49

tjäänniiixxeeen taggad b-rud här alltså! om nåra timmar så gäller det!!!! :D gahhh! :o

ska bli så jävla kul! 

har inte ens packat klart! men det fixar ja väl snart om ja väl ser någe i mörkret efter som min lampa gått sönder och vi hade inga nya så kan ju nt byta heller-.- rena turen i oturen..! 

just nu så sitter ja bah o chillar på fb! funderar på om ja ska ringa till julia en snabbis o snacka lite! 

jag ska nog bjuda på lite bilder på massa gamla bilder! :) 

           

Av Jennifer Bergström - 11 maj 2012 15:46

hääy, har precis kommit hem från skolan typ eller aa de va ett tag sen men iaf.. har precis lagt i en tvätt! o nu ska jag fortsätta packa! :D o lyssnar även på musik! :D 

ääär så sjukt taggad! men endå så kommer ja sakna ebba o mallan o julia och alla!!!! :( men när ja kommer hem bliire jue unds unds unds baountzz mä ebba!!! :D 

ska sätta kameran ode påå laddning o ladda lite spellistor! osen fixa ds;:et osv..! men bloggar senare pösspöss! 

Av Jennifer Bergström - 10 maj 2012 22:31

hääy häyy.. sitter här och är jävligt förbannad för att nån feg jävul har sagt till julia att jag snackat skit om henne fast jag inte har det!!! ÅÅÅ HATAR SKITSNACK... jävla oden skolan..... :o 

ajja iaf! idag så va ja i skolan o sluta tidigt oså drog ja in te stan o mötte upp morsan oså gick vi o handla lite kläder som ja kan ha med till spanien på lördag ska bli så jävla roligt!!!!!!!

osen har ja köpt shampoo o balsam och deo o lite sånt! :) 

osen efter stan så åkte vi o handla på willys! osen när ja kom hem så han ja bah gå på toa sen drog ja o mötte bumbi vid bussen osen gick vi hem te honom o kolla på massa videos om massa bilar! osen kom ebba oså gick vi o köpte dricka osen grilla vi! så gött! o medan han grilla så levde ja o Ebba liiivet till musiken fan! så jävla awsome är du ebba! osen så skulle jag hem o tvätta men sluta med att jag åkte te oden mä bumb    o ebba osen kom ja nyss hem för en stund sen :D bild på kläderna ja köpte! 

Av Jennifer Bergström - 8 maj 2012 18:01

tjäänare tja hallå, idag så har ja vart i skolan som vanligt! och sen efter så drog jag hem o dammsög rummet lite oså! onu sitter jag och väntar på att Mallan ska komma! hon ska även sova här inatt, och imorrn får ja träffa mina efterlängtade änglar Julia&Ebba!!!!!!!!!!! har fan saknat sönder dom!!!!!!!!!!! D: men ajja nu ärom hemma iaf, äntligen!!!! :D 

haha fyyyfan vad jag är hungrig.. ska nog fan gå och äta tror jag! 

livet är fan inte lätt, när det är svårt! 


Av Jennifer Bergström - 7 maj 2012 16:07

häääy, just nu ligger jag på golvet i mitt rum o dunkar musik och för över massa bilder till skivor! och ska väl på gårn sen äller någe tror jag med Emil! :) förövrigt idag så har ja vart i skolan och sen hjälpt morsan lite grann! slutade tidigt idag! så jääävla sköönt! måste börja få ihopp lite mera cash... så ska sälja lite baslådor och högtalare, sterio, osv te bil!! :) kommer väl lite bilder påt imorrn! :) och jävlar vad glad jag blir att höra att bloggen är bra! känns skönt! :) funderar på om ja ska gå och käka nu och sen platta håret lite mer osen dra! bloggar nog sen när jag kommer hem Pöss Pöss :* 

CP bild

 

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards