KryChey

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

40 frågor&svar om mitt liv just nu!

Av Jennifer Bergström - 6 maj 2012 19:23

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - mig själv, om man bortser från det så vare med bumbi, julia, viktor, marcus, filip!
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - haha..
3. Vem pussade du senast? - Marcus
4. Är du oskuld? nej
5. När hade du senast sex? 2-3 veckor sen typ..
6. Har du haft oskyddat sex? kanske
7. Vem sög du senast av? haha..
8. Har du haft sex med någon du inte gillade? ja
9. Hur många har du strulat med på en kväll? ....
10. Vem var den första personen du strulade med? det var för länge sen, kommer jag ej ihåg!

KÄRLEK

10. Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? ahhdå
11. Hur många har du varit tillsammans med?  många oseriösa, men 2 helt seriösa! :) 
12. Vem var du senast tillsammans med? Jesper 
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem?  ingen
14. Hur länge har ni varit tillsammans? vi var tsm i nästan ett halv år..
15. Sötaste paret? Vet inte
16. Hur ser din drömpartner ut? Har jag inte funderat på
17. Hur ska din drömpartner vara? Sig själv
18. Hur många gånger har du varit kär? allt för många..
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? 4 kke..
20. Vem var din första kärlek? alltså beror ju på hur man sere.. 

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? ao
22. Röker du?  najje
23. Snusar du? NÄ
24. Har du knarkat? men nej
25. Hur ofta festar du? sällan
26. Vad gillar du att dricka? allt som går
27. Har du skurit dig? inte med flit!
28. Har du bra självförtroende? Ojahh! 
29. Hur mår du egentligen? As bra! 
30. Har du någon gång brutit mot lagen?  har jag säkert gjort! 

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? yes
32. Isåfall, vilka ? farmor,farfar och gammelmormor
33. Har någon nära dig dött? ja!
34. Hur vill du dö? lycklig
35. Vill du dö? nejjfan!
36. Har du någon gång varit på dop? ja 
37. Isåfall, vilka? min lillebror, emma, anton, felix, osv.. 
38. Gillar du livet? ojah! 
39. Vem som står nära dig fick senast barn? min kusin tror jag! 
40. Vill du ha barn, och hur många? ja, 3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Bergström - 20 februari 2013 10:38

heellooowww, alltså jag funderar starkt på att ta bort denna blogg för att jag kommer endå aldrig ihåg att blogga...:s  men iaf shit the same! i fredas så hade vi en aasss mysig dag i skolan, vi började klockan 9 med att kolla på en film i biosalen p...

Av Jennifer Bergström - 31 januari 2013 16:58

helluu, sitter på bussen påväg hem från stan, slutade klockan.2 idag så jag,alexandra,elin o rehina drog o simmade :) as skönt! osen.bubblade vi typ 2 ggr! onu så ska jag till mitt hjärta! vi ska fira våran 7 månaders dag idag! :D osen ska ja hem o ...

Av Jennifer Bergström - 29 januari 2013 20:09

Hallå hallå, igår så var jag ju på vc o kollade mina öron och det visade sig att vara nån bucknad sak på trömhinnan! Men jag fick antibiotika mot de!:) så fick bli skolan idag! Och som tur var engelska läraren sjuk i gårbså jag missade aldrig filmen ...

Av Jennifer Bergström - 28 januari 2013 11:48

Hallå hallå, jag har typ inte bloggat på hela helgen för har vart dålig och inte orkat! Men iff.... jag ä hemma från skolan idag , skaa till vc kl 2. Osen så får ja se hure blir om jag ska till skolan.imorrn eller ej! Vill verkligen inte missa actic...

Presentation


Hej, Jag heter Jennifer och är 15 år och bor i stora mellösa som ligger lite utanför Örebro, På fridtiden så ä ja me vänner oså, osen fottar jag en del också :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards